بازی زیبای چالش عروسک ها اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات كامپيوتري جوان و آدرس javan88.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 379
بازدید دیروز : 188
بازدید هفته : 722
بازدید ماه : 821
بازدید کل : 100808
تعداد مطالب : 265
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

بازی زیبای چالش عروسک ها اندروید – Clash of Puppets Apk + Data v1.0 Full Download : نبرد عروسک ها نسخه کامل با گرافیک بسیار بالایی است که تجربه ای وصف نشدنی را برای شما به ارمغان می آورند. بازی که برای اندروید شما ارائه شده است شاید سری تکامل یافته بازی های نوین اندرویدی میباشد که چند ژانر مختلف ماجراجویی و اکشن با حال هایی کلاسیک را با گرافیکی بسیار بالا برای اولین بار طراحی وتولید شده باشد.داستان بازی زندگی چند عروسک در سه جهان مختلف را به نمایش میگذارد که دشمنی خطرناک در پی شکار آنها است و قصد دارد آنها را هر طور که شده به چنک بیاورد و برای این کار از هر ابزاری استفاده کرده از تفنگ بمب ونارنجک گرفته تا هواپیما و سفینه های فضایی شما برای مقابله با چالش های آن دشمن ظالم از هر ابزار و سلاحی استفاده کنید تا در این فیلم قرن بیستی زنده بیرون بیایید.بازی دارای چند زبان مختلف از جمله اینگلیسی , فرانسوی , اسپانیایی , ایتالیایی وغیره عرضه شده است.

پیش نیاز : اندروید نسخه ۴٫۰ و بالاتر

حجم : ۱۵۰ مگابایت

توضیحات : فایل فشرده را دانلود کرده از حالت فشرده خارج کنید و فایل بازی را نصب کنید و فایل obb را به ادرس SD: Android/obb کپی کنید.حال بازی را اجرا کنید.

 

دانلود با لینک مستقیم




:: موضوعات مرتبط: موبايل , دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : طالب علي پور
ت : دو شنبه 6 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست